Gazdálkodó
Fogyasztóvédelem Védd magad!

Digi tévé, nem sikerült:(

garygaby



Nos, harminc nappal ezelőtt úgy döntött kis családunk, mégiscsak veszünk egy tányéros TV előfizetést, mivel amúgy is jönnek a hosszú téli esték, amik átvészeléséhez sok segítséget adott volna az a pár csatorna, amit előfizettünk volna. De csak volna...

 

Lényeg a lényeg, a telefonos ügyintéző, aki felvette a rendelést roppant udvarias volt, előzékeny. Kérdésemre, mikor nézhetünk TV-t, azt mondta, bár 30 napjuk van a szolgáltatás elindítására, de az esetek többségében két hét alatt megtörténik a felszerelés.

Félidőben úgy döntöttem, a regisztrációs számom birtokában csak feltárcsázom az ügyfélszolgálatukat: mikor jön a TV? Na, a hölgy rendesen kioktatott, persze én sem maradtam rest, visszakérdeztem, hogy mi tart két hétig abban, hogy azt a szájbaba*ott szerelőt kiértesítsék, hogy azt az ipari hulladék antennát kihozza. Visszakaptam, hogy az a szájba ba*ott szerelőt már értesítették, és majd megy, ha lesz rá ideje. (gondolom a golfozás mellett, vagy ha hazaért a Digi TV-s tréningről). Tegyem hozzá, azt sem kérdezte, melyik szerződés után érdeklődök.

Jó, kölcsönösen letettük a telefont.

Letelt a 30 nap. Persze szerelő, és antenna sehol.

Én felhív ügyfélszolga:” Gratulálok Hölgyem, a mai napon szerződésünk jubileumot ül, ippeg 30 napja rendeltem meg Önöktől a szolgáltatást, ami a mai napig nem teljesült. Hogy ne okozzak önöknek gondot, ezennel a megbízásomat visszavonom!”.

Erre ügyfélszolga: „Regisztrációs szám?”. Bemondtam. Fél perc múlva az ügyfélszolga:” a megbízását lezártuk”. Semmi elnézést, vagy megnézem miért késtünk, SEMMI! Mintha természetes lenne, hogy egy megrendelő valamire megbízást ad, majd 30 nap múlva meg visszamondja.

Erre én: „Köszönöm, egyben tájékoztatom Önt, hogy internetes blogomban az esetet megörökítem, és minden ismerősömnek reklámozni fogom az Önök nemszolgáltatását. Viszontlátásra!”

Ügyfélszolga:”Viszontlátásra!”. És még mindig semmi elnézést a kellemetlenségért, vagy dörzsöld meg a csöcsöm. SEMMI.

Azért nagyon kíváncsi lenné, hogy melyik fejlett országban tehetné meg ezt egy távközlési szolgáltató? Amikor egymással versengenek: ki ér ki elsőnek, ha valaki beköltözik valahova. De Magyarisztánbn ezt is megtehetik. Mert megérdemeljük – hogy egy ilyen tahó cég is bejöhetett hozzánk...

Közben persze rájöttünk, ha az elmúlt fél évet kibírtuk egy szobaantennával, és heti egy műor megnézésével – kibírjuk a következő fél évet is...

4.30 
/ 10 szavazat - [3 hozzászólás]


ralf 2010.10.16. 17:41
"Azért nagyon kíváncsi lenné, hogy melyik fejlett országban tehetné meg ezt egy távközlési szolgáltató?"

Mivel rendkívül okos vagyok, válaszolok a kérdésedre: bármely olyan országban, ahol az emberek árérzékenyek, akár a minőség terhére is. a Digi TV virágzik (szomorúan tudatom, nélküled is) Romániában, Magyarországon, Szlovákiában.

Nálam az verte ki a bizosítékot, hogy nálunk is hirdetik magukat: szélessávú internet 30Mbit/sec. garantált sávszélesség 3 Mbit/sec. (A UPC-nál ugyanebben a kategóriában a garantált 15Mbit/sec).

A UPC-t sokan szidják, biztos nem alaptalanul, de ha pl. valami gond volt, eddig még mindig 1-2 napon belül kijöttek. Igaz, drágább, mint a Digi, de én tudok TV-t nézni.
Caterine 2010.10.17. 09:22
Én három hónapja tértem át a Digire, addig Chellos voltam. Drága volt a Chello, de ha valami elromlott, csak telefonáltam és azonnal kijavíották a hibát, azt sem tudtam, hol van a központjuk, mindent telefonon el tudtam intézni.
A Chellosok már a Digivel való szerződéskötés után felajánlottak egy kedvező csomagot. A Digihez mindennel személyesen kell bemenni az ügyfélszolgálati irodába itt, ahol élek, mert a telefonos szolgálat odaküldött azzal, hogy számla reklamációt, szerződéskötést csak személyesen lehet elintézni. Vissza akartam mondani a szerződéskötésemet, de fizetnem kellett volna kötbért, igaz, nem olyan sokat, ötezer forint körüli összeget, de nálam nem volt pénz, így vártam, amíg az általam személyesen megbeszélt időpontban jöjjenek bekötni az internetet, telefont és kábeltévét. Nem olvastam el tüzetesen a szerződést, emelt díjas számokat egyáltalán nem lehet hívni a Digis telefonon, valamint csalódtam a televízió csatornákban is, melyek között két pornó is található. Időközben a Chellosok az általam hiányolt gyerekcsatornát is biztosítják kedvezményes csomagban.
Két évig változtatni nem tudok, csak ezt követően térhetek vissza a Chellora, ahol minden ügyemet azonnal telefonon elintézhettem.
garygaby 2010.12.11. 08:40
Update: Belementünk, hogy beszállunk a digitális tévézésbe, 13588Ft ellenében kínáltak eksönösen 1 év hűséggel mindigTV(Extra) előfizetést, dekóderrel. A weboldalon meghirdetett üzletekben próbálkoztunk: Saturn: Ők ezt az akciót nem forgalmazzák, Photohall: elfogyott. Euronics Győr: kaptak, de nem volt kártya, visszaküldték...Komárom: erről az akcióról nem hallottak. Telefonáltam az Antenna H.-nak, ahol az ügyfélszolga azt mondta, talán még a Mediamarkt. Nem jött be, felhívtam őket, az eksönről nem hallottak. Itt feladtam, reklamáló email (Saturn, Mediamarkt, Antenna Hungaria), és blogbejegyzés a blogomra.
ÉS: Láss csodát: a media válaszolt, miszerint náluk csakis a 23k-s akció van (email), az Antenna H.-tól pedig felhívtak, elnézést kértek, elmondták, hogy csak Euronics és photohall van az eksönben, meg a webshopjuk. De, mivel nekem ilyen kellemetlenségeim voltak, felajánlják, hogy a postaköltség elengedésével megrendelhetem itt és most az akciós csomagot. Megrendeltem, és két nap múlva estem már azon néztük Orbán Viktort:)
Így is lehet.


 A hozzászóláshoz be kell jelentkezni!     Regisztráció