Utazás

Belföld / 3 cikk Balaton, termál, puszta

Külföld / 3 cikk Országok, városok, kikötők
Sztorik / 1 cikk Utazási történetek

Útleírások / 4 cikk Előttem van észak...
1 | 2
Ami kimaradt az ozorai hírekből
Hoporty
Augusztusban több alkalommal is olvashattunk, hallhattunk híreket Ozoráról, a közelében évek óta megrendezésre kerülő zenei Fesztiválon történt kábítószer terjesztések, razziák, rendőri vezetők leváltása, egyszóval a körülötte kialakult botrányok kapcsán. Szó sincs viszont arról, hogy ez lenne az ...
5.00
/2 szavazat - [5 hozzászólás]
A Fuggerei
ralf
A múlt héten abban a szerencsében volt részem, hogy pár napot Dél-Németországban tölthettem, és ennek folyamán elmehettem egy olyan helyre, amelyik már régen felkeltette a kíváncsiságomat, ez pedig Augsburgban a Fuggerei, a világ első szociális lakótelepe. Mint a nevéből is látszik, a Fugger ...
5.00
/2 szavazat - [8 hozzászólás]
Hollókő
Caterine
Hollókővet látogattuk meg egy projekt-pályázat nyerteseként.  A több, mint kétórás utat busszal elég kényelmesen tettük meg. Salgótarjánnál kanyarodtunk fel a hollókői útszakaszra. Csodás látvány tárult a szemeink elé, egyik ámulatból a másikba estünk a Cserhát gyönyörűségeit ...
0.00
/0 szavazat - [0 hozzászólás]
Szállásminősítő.hu
Szállásminősítő
Ha belföld, ha utazás, ha szállás akkor tájékozósni kell. Kritikák, vélemények, indokok, stb. Szállásminősítő.hu oldalon tájékozódhatsz és el is mondhatsz mindent a szállásoddal kapcsolatban. Fontos és előnyös dolgok ezek minden ...
4.77
/41 szavazat - [4 hozzászólás]
Jeruzsálem - Három vallás találkozása
matek
Nemrég jöttünk haza párommal Közel-keleti körútunkról, melynek egyik állomása Jeruzsálem volt. Ennek történetét szeretném megosztani Veletek. Izraelt dél felől, Egyiptomból közelítettük meg. A két ország nincs éppen jóban egymással, így autóval nem is lehet átmenni, csak gyalog, de úgysem túl ...
3.47
/19 szavazat - [5 hozzászólás]
Vietnámi élmények 3. képekben
kazohin
Hát ezek azok a gyönyörű sziklák. Valamilyen filmben láttam őket, és azóta be voltam gajdulva, hogy ezt nekem élőben is látnom kell. Egyáltalán nem csalódtam benne. A képek természetesen nem adják vissza a hely szépségét, de talán sejtetni engedik. Amikor kifutottunk a kikötőből már nem volt ennyi ...
4.20
/10 szavazat - [3 hozzászólás]
Vietnám 2. felvonás, képekkel
kazohin
Ígéretemhez híven folytatom a képek megmutatását. Kicsit gondban vagyok, hogy válogassak ki 5-öt, hogy a legszebbet, és a legjellemzőbbet is megmutassam. Mindenesetre próbálkozom. A tengerpart után Hue ba mentünk, ami a híres Tiltott Bíbor Város (Forbidden Purple City), bár sajnos a háború alatt ...
4.27
/11 szavazat - [5 hozzászólás]
Vietnám 1. felvonás, képekkel
kazohin
Ahogy ígértem, felrakok pár képet vietnámi útleíráshoz, hátha még jobban megjön a kedv. Mivel öt képet enged felrakni, lesz 2. felvonás is. Most utunk legelső szakaszát mutatom meg, ami Saigontól Nha Trangig szól, a teljesség igénye nélkül. Annyit még, hogy itt délen persze szintén kommunizmus ...
4.60
/10 szavazat - [3 hozzászólás]
Vietnámi élmények
kazohin
2007.05.19. (szombat)   Hosszú utánjárás után, -ez volt a legkimerítőbb része az előkészületeknek-, az AIR FRANCE járata bizonyult a legkedvezőbbnek. Indulás 12.50 Budapest-Párizs-Bangkok-Ho Shi Minh City (Saigon), érkezés holnap. 2007.05.20 (vasárnap) Ma 15 órára érkeztünk Ho Shi Minh ...
4.70
/13 szavazat - [5 hozzászólás]
Szlovénia, a bezzeg ország?
kullancs
Mostanában mindenhol azt hallani, hogy Szlovéniában minden milyen jó, milyen nagy fejlődés van, ott tényleg dübörög a gazdaság. Feleségemmel felkerekedtünk és megnéztük a csodát, bejártuk az egész országot, próbáltuk felmérni miben áll a titok. Ha röviden kéne jellemezni az országot: szart ...